Skip to content

July 21, 2007

Akon – Lonely

lonely…

6 Comments leave one →
  1. Rody permalink
    August 26, 2007 11:27 pm

    …. 😦

  2. alex permalink
    January 11, 2008 7:19 pm

    Buna sunt alex si as dori ca Carmen sa nu mai faca spectacol
    pentru ca este o prefacuta.

  3. January 20, 2008 3:05 pm

    Gabriela,te admir,esti o frumoasa imi place realiti show-ul tau,imi place foarte mult de Carmen si Viorel.
    Carmen:te rog sa iti respecti dragostea cu Viorel,varsta nu este o piedica,iti spun din propria mea experientaca baiatul meua luat o donisoara tot la 19 ani de sotie,varsta ca intre tine si Viorelsi am un nepotel de 10 ani si sunt o bunica fericita.
    Alexandra:sa sti ca sunt o mama de 70 de ani,am lucrat in psihologie,ai o fata si niste cuvinte si o ura ca ceri numai bataie,sa-ti dea Dumnezeu ura pe cari i-o porti lui Carmen si poate ajungi in Anglia langa mama ta.

  4. January 20, 2008 4:45 pm

    Gabriela,te admir foarte mult ,esti frumoasa,placuta si imi place show-ul tau.
    Imi place Carmen si Viorel,ei se cearta se impaca dar cred ca sunt singuri care se iubesc ,le doresc sa fie impreuna toata viata si sa le fie bine.
    Carmen:respecta-l pe Vorel si pe mama lui si sigur iti va fi bine,multa lume le place de tine si felul tau de a fi chiar daca unele persoane te judeca , sa nu te schimbi.
    Adina imi place de tine ,iti doresc noroc.
    Alexandra:esti draguta dar esti plina de ura,ti se citea pe fata cand Viorel a iesit din concurs si fata de Carmen si de celelante doua fete,asta si explica prietenia ta cu Tatiana,semanati.
    Tatiana:esti foarte rea semeni cu viitoarea soacra,pacat ca esti draguta si mai ai si putin mai multa scoala decat celelante fete.
    Cand votezi pe cineva ,votezi din ura la fel cum facea si d-na Fanica,vrei numai tie sa iti fie bine,dar raul se intoarce.
    Primul show te uitai de placere,dar la voi numai cearta si ura ,foarte urat.

  5. January 23, 2008 4:43 pm

    ma uitam cu placere la nora pt mama 1 dar acum nu ma mai uit de fiecare data cand ma uit tot timpul se cearta cineva cred ca nu au ce face si stau tot timpul si se cearta

    imi pare rau ca a iesit viorel din concurs nu merita
    tatiana tot timpul are ceva de comentat si se cearta cu toata lumea
    alexandra era mai placuta dar a inceput si ea sa se certe si sa comenteze ca nu imi mai place
    face ti ceva sa nu se mai certe tot timpul din nimicuri

  6. IRINA permalink
    January 29, 2008 10:39 am

    BUNA SUNT IRINA SI AS DORI SA O ROG PE ANIS DACA INTRA AICI SA-MI DEA SI MIE ADRESA”CLUBUL CIUFUTELOR” MULTUMESC

Leave a Reply

